شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی در قم
شنبه 8 مرداد 1401 ساعت 14:28 | بازدید : 117 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

پنجره فولکس واگنی چیست؟

پنجره دوجداره فوکس واگنی مانند پنجره کشویی است ولی با این تفاوت که درب این پنجره مانند اتومبیل فولکس واگن به صورت ریلی باز و بسته می شود.اما باید بگوییم در عایق بندی بهتر از پنجره کشویی عمل می کند زیرا پنجره به صورت کامل مهر و موم می شود پس می تواند جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی باشد.در هنگام ساخت و تولید پنجره دوجداره فولکس واگنی از یراق آلات خاصی استفاده می شود که این نوع یراق آلات از گران ترین نوع یراق آلات می باشد که برای پنجره ها با ابعاد بزرگ بسیار مناسب است.

اگر بخواهیم این نوع پنجره را با بیانی ساده تر و قابل فهم تر بگوییم باید گفت عملکرد بازشو پنجره دوجداره فولکس واگنی مانند ون تاکسی است. ابتدا قسمت بازشو این پنجره مقداری عقب می آید و در ریل قرار می گیرد سپس به صورت کشویی حرکت می کند.درست است که کار با پنجره کشویی راحت تر از پنجره دوجداره فولکس واگنی است ولی به علت آب بند و هوا بندی ضعیف تر توصیه نمی شود، اما پنجره فولکس واگنی هم به آسانی باز و بسته می شود هم عایق بندی پنجره لولایی را دارا می باشد و راحتی را برای شما در تمام فصول سال به ارمغان می آورد.توجه داشته باشید که پنجره ترمال بریک فولکس واگنی نسبت به یو پی وی سی عملکرد بهتری خواهد داشت.

انواع پنجره و درب  فولکس واگنی

انواع درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی دارای طرح و رنگ متنوع بوده، و بسته به کاربرد و نیاز شما می تواند به سه دسته تقسیم شود:

  • نیمه اتومات
  • تمام اتومات
  • اتومات

نحوه عملکرد درب و پنجره فولکس واگنی

دستگیره درب در پنجره دوجداره فولکس واگنی در حالت پایین بسته می باشد و با حرکت دادن 90 درجه ای در محور افقی ، درب یا پنجره با زاویه ای 30 درجه از بالا باز می شود . در نهایت با حرکت به سمت بالا در زاویه 45 درجه ، قفل ایمنی باز شده و لنگه بازشو از پایین وارد ریل می شود . با قرار گرفتن لنگه در ریل، به صورت کشویی قابلیت حرکت به طرفین را خواهد داشت.

برای بستن درب فقط کافیست لنگه را در جهت بسته شدن حرکت داده ، سبب بازشو به طور خودکار یا به کمک دست(بسته به نوع یراق آلات که اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک یا معمولی باشد ) به سمت داخل فریم حرکت می کند .با چرخاندن دستگیره ، قسمت بالا نیز به سمت داخل حرکت کرده ، و بسته می شود . درست همانند درب فولکس واگن که گفته شد.برای فشار وارد نشدن به ریل و دوام و عملکرد بهتر پنجره ، بهتر است هنگام باز کردن پنجره ، قسمت پایین کاملا از چارچوب بیرون آمده و به طور کامل روی ریل قرار گیرد .

پروفیل مناسب برای این نوع پنجره چیست ؟

پروفیلی که برای درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی استفاده می شود، همانند پروفیل پنجره لولایی است. بنابراین ساختار پروفیل می تواند تک حالته و یا دوحالته بوده ، و تقاوت آن ها تنها در نوع یراق آلات مورد استفاده است .یراق آلات فولکس واگنی در برند های آلمانی و ترک موجود است، که نوع آلمانی آن بهترین کیفیت را دارد .توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره به عوامل متعددی بستگی دارد.

کاهش و حذف صدای مزاحم توسط پنجره فولکس واگنی

با تمام تفاسیری که در بالا درباره  این پنجره گفته شد به قطع می توان این پنجره را در جزئیات کامل و قابل قبول دانست.

استفاده از یک شیشه دوجداره با ساختار صحیح می تواند فواید پنجره  فولکس واگنی را تکمیل نماید.

پنجره upvc مدل فولکس واگنی می تواند همانند سایر پنجره های استاندارد دوجداره کاهش صداهای مزاحم را به بهترین نحو انجام دهد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 154
:: بازدید ماه : 154
:: بازدید سال : 399
:: بازدید کلی : 399